Poze cu pisici

Eu nu sunt nici fotograf, nici designer, nici blogger de fashion, sunt Ana. În cazul în care nu ţi-ai dat seama că-s dintr-o bucată, dă încă o tură de blog. Dacă ai înţeles ce-i cu mine până acum o să taci şi-o să te bucuri de poze cu pisici.

Aici o să pun poze făcute de mine, încerc să învăţ cât mai multe chestii noi. Îmi place să mă ţin ocupată.

Vă arăt câteva poze pe care le-am făcut pisicilor mele de-a lungul timpului.

Mai vin soon şi alte proiecţele foto 😀

Pozele sunt făcute de mine, cu un Nikon D3000.

Leave a Reply

