Cum a fost la Summerwell în 15 gif-uri

Şi am fost la Summerwell, şi am băut, şi am dansat, şi am văzut cocalari, şi am văzut şi oameni mişto, şi am văzut mulţi copii (11 ani-17 ani). Am mâncat la Calif, am băut bere şi aseară a fost Placebo şi am dansat până nu mi-am mai simţit sufletul în mine. Astăzi vă scriu din pat cu gif-uri pentru că sunt accidentată.

1. Fete cu flori în cap. Peste tot mini Lana del Rey.


2. Cocalari care greşiseră festivalul. Dragii mei, Liberty Parade e în alt loc şi în altă perioadă.


3. Cozi peste tot. Cozi la baie, la mâncare, la bere.


4. Artişti pentru care a meritat să mă las călcată pe picioare, îmbrâncită etc. ca să ajung cât de cât aproape de scenă.


5. Un cuvânt. Jeton. Ce bătaie de cap! Se terminau jetoanele? Nicio problemă. Du-te-n capătul celălalt şi cumpără altele. O apă? Juma’ de jeton. O bere? Un jeton. Un aperol? 3 jetoane. Un Burger cu cartofi prăjiţi? Tot 3 jetoane. O carafă cu vin? 7 jetoane jumate.


6. Chiar dacă am avut hartă, aplicaţie şi tot ce trebuie, berea mi-a dat de cap. M-am pierdut de câteva ori.


7. Durere de spate, de picioare. Ferească Sfântul să te duci la baie atunci când în spatele tău nu vedeai decât capete de oameni. Nu, o să ţin în mine. EROIC!


8. Am venit pentru Chloe Howl, Bastille, Placebo, Prides şi The National. Am venit, am plâns ca un bebeluş fără suzetă, am plecat.


9. Era să cad pe pantă. Ştiţi voi care pantă. Nenea Panta înspre care mergeai la finele concertelor. Buf!


10. Domeniul Ştirbey e superb! Dar atâtea insecte. Doamne! Mi-am petrecut câteva ore gândindu-mă dacă am furnici în zone în care nu ar trebui să am furnici.


11. Eram printre puţinele nebune care se zbânţuia şi cânta la Chloe Howl şi la Prides.


12. Astăzi nu aud foarte bine, mă dor muşchii şi aş dormi întruna.


13. PLACEBO A FOST GENIAL! Doi copilaşi (o fată şi-un băiat) s-au bătut pe băţul toboşarului de la Placebo.


14. Regula de aur la Summerwell: Noroc că e plin de copii, nimeni nu se supără dacă te bagi înaintea lor la coadă.


15. Am plecat cu autobuzul şi AM PRINS LOC!


Vă las cu vine-uri făcute de prietenul meu. Cu ce? Cu muzică. 

 Mergem la anul? MERITĂ!

PLACEBO!!!

THE NATIONAL!!!

BASTILLE!!!

THE 1975!!!

CHLOE HOWL! ! ! 

One thought on “Cum a fost la Summerwell în 15 gif-uri

  1. Ai uitat sa mentionezi de cocalarii cu tricourile de la bershka cu Ramones :))))
    Sau doar eu i-am vazut?! :))))

    Si pt mine au fost deranjante lanadelraystele :)))

    Insa a meritat din plin.
    Am ramas impresionata de bastille.

    Placebo…fara cuvinte. Mi-am lasat inima si vocea acolo

    Like

Leave a Reply

