Cum să te îmbraci la Summerwell

Şi-am ajuns şi aici, oameni buni. Mergem la Summerwell, bem bere şi ascultăm muzică bună. Placebo? Da, da, te rog.  The 1975? Dacă iubeşti, da. Chloe Howl? Dacă-ţi plac gingerele pistruiate. John Newman? Dacă vrei să auzi un tip care ştie să cânte. Bastille? Da, şi încă o bere, vă rog. Şi lista poate să continue. Pentru mine nenii ăştia contează. Cum o să merg pe acolo ca să mă zbânţui, o să scriu şi un review sau două . În afară de review, eu vă prezint nişte ţinute pentru Summerwell.

1. Hipsteriţa-goth-second hand

DSC_1014

 

Hainele: Pantaloni vechi de la Pull & bear (mai există ăştia) , cămaşă cu model şmecher luată de la SH.

Accesorii: Lanţ primit de la prietenul meu, el ştie de unde l-a achiziţionat, pălărie primită tot de la el;

Încălţăminte: Creeperşi luaţi de la un Sh de pe Iancului, 15 lei, anul trecut.

2. Retro-punkistă

DSC_1037

 

Hainele: Iubesc toate hainele de catifea, aşa că m-am gândit că e ideal să bag fusta asta în combinaţia de ţinute. E luată de la SH, maieul e luat de la mama din dulap, iar cămaşa e de la Glow. Recomand cămaşa prinsă în talie, peste fustă. Oricum o să leşinaţi de cald în negru.

3.  Eleganto-converse

DSC_1043

 

Accesorii: Platoşa asta am mai folosit-o în ţinute. E de la Haş şi Em.

Încălţăminte: Converşi gri, puţin uzaţi, tocmai au venit din Vama Veche.

Haine: Pantaloni scurţi cu cruci, puţin largi, luaţi din clasicul SH de la Dristor şi bluza e super vaporoasă, e tot de la H & M.

4.  All black, dar nu prea

DSC_1052

 

Accesorii: Lanţ aurit de la Haş şi Em, ceas primit tot de la prietenul meu şi pălăria la fel. Da, mă laud cu prietenul meu. So what?

Încălţăminte: Shuzi imitaţie Vans, luaţi de la un SH din Bacău

Haine: Bluza are o provenienţă necunoscută, iar fusta e de la Terranova.

Am făcut şi nişte detalii ca să vedeţi exact hainele.

DSC_1028 DSC_1031 DSC_1033 DSC_1042 DSC_1046 DSC_1054

Vă las cu muzică bună 😀

3 thoughts on “Cum să te îmbraci la Summerwell

Leave a Reply

