Concurs! Concurs cu cărţi!

Am făcut o cacofonie ca să vă atrag atenţia. Am reuşit?

Frumos. Săptămâna asta dăm o carte, adicătelea cartea asta:

E o carte destul de bună. Pe mine m-a ţinut în priză.

Ce trebuie să faceţi ca să o câştigaţi?

1. Să daţi follow blogului meu.

2. Să daţi share la postarea aceasta cu concursul.

3. Să răspundeţi în comentarii, pe Facebook, ( pe pagina Modă, pe bune?) la întrebarea: “Dacă s-ar scrie o carte despre tine, cum s-ar numi şi de ce?”

Câştigătorul va fi anunţat luni, 11 august.

BAFTĂ!

3 thoughts on “Concurs! Concurs cu cărţi!

  1. Daca s-ar scrie o carte despre mine, s-ar numi “Cum sa dansezi ca un psihopat” pentru ca de fiecare data cand ma bazaie un fluture, inventez miscari de dans contemporan si probabil arat ca o epileptica in plina criza.

    Like

  2. Sunt două posibilităţi: ori “Furtuna de sare” pentru că mă regăsesc în mare, mă inspir din nebunia ei şi sunt sunt o dezordonată în trăiri şi esenţă, ori “Un an de iad, o zi de rai” pentru că de aia :))) Cred că vorbeşte de la sine.

    Like

Leave a Reply

