Alergatul şi ifosele pe care le faci atunci când alergi

Nu alerg de mult timp, cred că azi am alergat a şaptea oară şi aş vrea să adaug: E GREU! Da, e greu. Oboseşti, te înroşeşti, curg apele de pe tine, dar măcar te simţi mai bine după un duş rece. Eu nu o să vă fac recomandări. Nu vă zic să ieşiţi la alergat, eu urăsc să alerg. Dar, după cum ar spune mama: “În viaţa nu faci mereu ce vrei”. Aşa că mă chinui cu alergatul.
Ce spui atunci când ieşi la alergat?

1. Până la bancă aia şi ne oprim. Nu, nu mai pot. Nu e uman. Alergatul ar trebui interzis.


2. NU MAI POT! Simt că explodez!


3. Mă înţeapă ficatul!


4. Mă doare stomacul!


5. Mă dor plămânii!


6. Haide că pot, pot, pot. NU MAI POT!


7. Stăm şi noi puţin pe bancă?


8. Mai bine mergem un pic mai repede, vrei?


9. Nu vrei să ne oprim la toneta asta de îngheţată?


10. Nu mai alergăm. Cât timp a trecut? 15 minute?


11. *ajungi acasă* Cred că o să dorm o oră.

Sursă foto: fit-and-slim.com

Leave a Reply

